News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

13 jun 2007

Usability Design examen

Ik weet niet of ik dit al gepost heb maar afgelopen jaar heb ik een post-academische opleiding usability design gevolgd. En gisteren was het dan zover eindwerk indienen en examen afleggen. Verdorie het was weeral zon'n tien jaar geleden dat ik nog eens examen heb moeten afleggen. Ongelooflijke stress gehad gisteren tijdens de dag en dan 's avonds tada... . Ik vond het verre van eenvoudig eigenlijk, vooral die subtiele verwoordingen, die ondertoon van de vragen. Dat was opletten geblazen. Spijtig genoeg heb ik hierdoor bij de laatste vraag de bal compleet mis geslagen. Hoop dat mijn andere antwoorden redelijk goed zijn want ik zie het eigenlijk niet zitten om in september mee te doen aan den tweede zit.

Voor diegene die interesse hebben om wat meer te weten te komen over usability surf naar de web site van het Centrum voor Uasbility Onderzoek van de KUL.

1 Comments:

At 11:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

En woensdag 4 juli worden de resultaten doorgemaild. Nen schone July 4th...

 

Een reactie posten

<< Home