News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

4 jul 2007

Jan is Usability/Interaction Designer/Engineer

Juist mijn inbox gecheckt en ja hoor ik ben geslaagd voor mijn examen en eindwerk Usability Design. En Jim ik mag ook gaan vieren 17/20 voor mijn eindwerk en 17/20 voor het examen.

Wanneer gaan wij hier een pintje (of twee, drie) op pakken?

Labels: , ,

3 Comments:

At 12:43 a.m., Anonymous Anoniem said...

Woow, proficiat! Wat een schitterend resultaat. Kus van de juffrouw gekregen? Ja, we moeten er enen op drinken, en we gaan zeker niet wachten tot de officiƫle proclamatie! Check your mail soon ;-) Eens kijken of Mijnheer Moosability ook iets te vieren heeft.

 
At 9:15 a.m., Blogger Jan said...

Kus van de juffrouw he!? Euh... nee alhoewel ik daar geen neen op had gezegd ;-)

 
At 2:04 p.m., Blogger Tom said...

well done!
ene pakken lijkt me een schoon vervolg.
tom

 

Een reactie posten

<< Home