News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

17 okt 2007

Design Comics :: Characters and Scenes for Storyboarding & Design

Om even terug te komen op mijn vorige blog post over conceptuele prototypes. Hierin haalde ik kort aan dat men i.p.v. de foto's die ik gebruikte eventueel de situaties ook zou kunnen tekenen.

Bij Sun Microsystems maakt men ook gebruik van conceptuele prototypes en zij hebben hiervoor karakters, omgevingen e.d. getekend die je op de Design Comics web site kunt downloaden en gebruiken in je eigen storyboards. Experience design is echt wel aan een opmars bezig. Experience design gaat echt wel verder dan conceptuele prototypes en ik hoop dan ook af en toe dingen te kunnen posten waar ik vooral mee bezig ben hieromtrent

Design Comics :: Characters and Scenes for Storyboarding & Design

Tags: