News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

23 aug 2007

Start to run met stadsinformatie

Mmmm terwijl je aan het lopen bent informatie krijgen over wat er te zien valt. Op de site wordt er geopperd dat deze info zou kunnen komen van Evy Gruyaert... . Ik beeld mij daar dan nog een VR brilletje bij in, maar dan ben ik wellicht niet meer geinteresseerd in wat er rondom mij te zien valt maar wat er bij Evy te zien valt... . Ok, ok ik ben weer een man en denk om de 3, zeg maar 2 seconden aan sex :-)

Gadzo.be

Tags:

1 Comments:

At 9:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ge zijt gij ook nen ouwe viezerik geworden; en maar hopen dat ge altijd jonge viezerik zou blijven...

 

Een reactie posten

<< Home