Het Nieuwsblad - Reclame begint te zingen
Vanaf dinsdag moet u niet schrikken als een reclameaffiche plots begint te zingen. De brouwerij Palm lanceert in bushokjes en gewone reclamezuilen affiches die muziek verspreiden. Volgens reclamebureau VVL/BBDO is dit een primeur in Belgiƫ.
Voor haar campagne om de authenticiteit van haar amberkleurig bier te beklemtonen, heeft de brouwerij acteur Wim Opbrouck kunnen strikken. Die heeft zelfs een liedje gecomponeerd dat hij in de reclamespots zingt. Dat nummertje weerklinkt vanaf dinsdag ook vanuit de reclamezuilen. Die staan in een aantal drukke winkelstraten, zoals de Antwerpse Meir, en ook in heel drukke bushokjes hangen de zingende affiches. De muziek is te horen tot vijf meter errond. Om niemand te irriteren is er telkens een minuut stilte tussen de halve minuut gezang van Wim Opbrouck.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home