News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

15 jul 2007

Apple MacBook

Vond dat ik nog eens aan een nieuwe computer toe was. Wilde hiervoor zoals gewoonlijk niet teveel geld spenderen maar toch nog waar voor mijn geld krijgen. Per ongeluk kwam ik op de Apple site terecht, denk dat ik eerst naar de trailer site was gaan kijken op zoek naar nieuwe trailers. Enfin soit, eerst valt mijn oog op zo'n Mac Mini, je weet wel zo'n boterhamdoos op testosteron. De specificaties waren redelijk, of anders gezegd ik had er veel minder van verwacht. Dus ja, mmm, de interesse in Apple was gewekt. Na nog eens een paar keer te gaan grasduinen op de site ben ik toch ook eens naar die MacBooks gaan kijken en voor de prijs van iets meer dan 1000 euro kan je een toch al een redelijke notebook kopen met Intel Core2 Duo. Na veel vijven en zessen en eens naar het PC prive van het bedrijf waar ik werk te kijken, ik heb nog bijna 500 euro, heb ik besloten te gaan voor deze MacBook, dus niet de Pro... . Het is een goeie notebook voor zo'n 500 euro dankzij het PC prive plan natuurlijk. Heb hem vorige week donderdag via de Apple web shop besteld en hij is verstuurd. Vandaag even naar het tracking nummer gekeken en hij heeft vertraging, maar ja hij moet dan ook helemaal vanuit Shanghai komen he. Ben eens benieuwd, ik hoop dat ik hem versta en dat hij niet teveel Chinees spreekt, heb trouwens nog nooit gewerkt met Mac OS X.

Tags: