News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

16 jul 2007

Alcohol controles

Sinds lange tijd erger ik mij aan al die SMS diensten die ze aanbieden tijdens de pauzes van TV programma's waarmee je wallpapers, ringtones e.d. kan bestellen. Een vijftal minuten geleden op VT4 reclame voor een SMS dienst waarmee je verwittigd wordt waar de politiediensten op dat moment alcohol controles uitvoeren. Ok ik weet niet in hoeverre deze dienst ook wel degelijk werkt maar dit gaat toch wel heel ver. Je kan je vanaf nu terug een stuk in je voeten drinken en dan toch nog de weg op begeven zonder gepakt te worden. Ongelooflijk dat ze hiervoor zelfs ook maar reclame kunnen maken. Ik wil hier nu zeker niet de moraalridder uithangen maar sommige dingen kunnen volgens mij toch niet, en dit is er een van.

Tags: