News of the world

This blog is in the first case meant for myself so I don't forget interesting stuff. So you will find lots of useless topics, but there will certainly be also readings that might interest you. Lots of the items will go about my family, things we do or don't do but also about software, cars, gadgets, music, etc ... .

18 jul 2007

Met de fiets naar het werk

Vandaag ben ik voor het eerst met de fiets van Heist-op-den-Berg naar mijn werk in Antwerpen gereden. Het was weeral een tweetal jaren geleden dat ik nog eens tegen een goed tempo had gereden en heb me hierdoor dus laten vangen. Het eerste stuk tot in Lier tegen een goeie 30km/h. En toen werd het even donker... . Ik had het begrepen ik moest even mijn eigen tempo beginnen rijden. Maar na een tijdje ging het al weer.

Na een goed uur rijden waren we ter plaatse. Ik had wel niet gedacht dat de voorzieningen voor fietsers zo goed waren. Propere kleedkamer en idem dito douches.

We gaan dit nu proberen een keer in de week te doen.

Tags: